heyy :D

Hejj.

På morgonen idag så försov jag mej.. Det var inte så bra. Men sen gick jag ner och så såg jag att pappa hade köpt wii till oss :D Sen så hade jag 4 minuter på mej till skolan. Jag hann precis! Men när jag kom till skolan och skulle ställa cykeln i cykelstället så slirade jag med cykeln och ramlade omkull!
Det värsta var att:
alla som hade träslöjd i A såg det,
Jag fick grus/sten i min hand, arm o ben,
Mina byxor gick sönder,
Jag fick skrapsår.
Inte så skönt precis..
Sen vid maten sa alla killarna i A: där är hon som skulle slira o ramlade!
Men jag halkade ju!?
Sen när skolan var slut så följde Thea med mej hem. Vi spelade wii :D
Sen skulle Thea hem och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0