svar till frågestunden.

1. mmelissavuong ♥ :

välj en utav dessa,
glass/godis?
chips/popcorn?
tacos/pizza?

svar:
glass
chips
pizza
:P

2. - :

är du fjortis?
varför inte använda thigta jenas?

svar:
Nej?
dom var väll thigta? :o

3. idaa:

vad heter du i mellan namn? ;d hihi kommer inte på någon? :D /kram

svar:
Maria & Louise ;)


4. Alice Olson:

känner jag dig?:D



svar:
Nae :P


5. oscarflank:

träffas nån dag ? :D



svar: 
jaja :D

6. stephnileanagee:

Oki,.. Chocolate lr lakris?:D:D:DD:D:D



svar:
choklad. Hatar lakris. haha :D


7. Nattiissen:

Hej, hur länge har du bloggat? Gillar du det? Framtidsdrömmar? :)


svar:
sen i januari tror jag ;)
Ja, :)
har inte tänkt på det än..

 
8. Aleksandra:

favvogodis?
favvoämne?
ska de bli kul och gå på barkestorp:D?
erkänn jag äääger fett mycket ;D?
gjorde det ont när ditt hår fastnade i min knapp?
haha ;) <3



svar:
Sånna där apor som är i tablett askar ;)
I skolan?  haha. Men isf E-val :P
ja :P
nja :D
hahaha, j det gjorde det ;p<3


9. Josefine:

varför är du tönt och härmar mej ;) haha!

svar:
jag härmar inte dej? :O haha


10. maja:

Måste börja med att säga att du har en väldigt fin blogg :)
och fråga vad gillar du mest i smycken silver eller guld :) kunde inte komma på något bättre ;)

kram

svar:
tack tack. Men har inte fixat ny header eller design än ;)
Jag tycker om både silver och guld. Jag tror jag har mest smycken i silver. Men jag tycker om båda två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0