Tisdag

Hej.
Jag har inte kunnat vara inne på datorn på jätte länge! För dom gräver. Och då råkade dom gräva av en kabel.
Men idag har det varit skola. Då fick vi veta att vi skulle ha skolfoto på torsdag. Dom kunde ju sagt det tidigare. För jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej. Så jag ska in till stan imon och köpa något. Och idag på gympan hoppade vi höjdhopp. Men sen så hade det tydligen varit någon i omklädningsrummet. Dom hade typ rivit sönder kläder, tagit mobiler, nycklar och sånt.  Vi slutade tjugo i fyra. Sen var det ridning. Fick Lotje igen.  Och igår så gick min mobil sönder typ. Så nu har jag ingen alls! Jag måste försöka fixa en snart!  

Jag vet inte hur man sätter in headers. Så om någon kunde vara snäll och hjälpa mej med det så skulle det vara great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0