HAR PLOCKAT VEEEEEEEEED!

Har precis kommit in efter att ha plockat och staplat ved. AJAJAJ, nu har johanna ont i ryggen sin. Men sen måste jag städa rummet också.
Ja, jag har fått saker att göra utav mamma o pappa..
Kanske ska ut och gå med syrran sen. Men vid halv 4, halv 5 nån gång ska jag till lilla kusin o fira henne. Sen efter det åker jag in till stan och sover hos ingrid :D Hon fyllde år igår så grattis i efterskott till henne. 
~
Men igår så var jag med Thea. Vi fotade när vi hoppade studsmatta.
hmmm, lyckade bilder...? njäää.
Men sen låg hon ner o skulle fota mej när jag hoppade. Och då sa jag att jag kunde hoppa över henne när hon skulle ta bild. Men såklart råkade jag hoppa på hennes höftben typ. Hon kände ingenting men jag typ vrickade foten :o
Har fotfarande ont kan jag säga.
Men sen åkte vi o bowlade :)
BILDERNA KOMMER NÅGON ANNAN GÅNG FRAMÖVER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0