UNDERBAR HELG HITTILLS

Igår var det ju tjejkväll på fritidsgården som sagt. ohhgud de var kul :) De jag var med där var: Emmie, Nah, Thea, Ida, Aleksandra, Emmy, Moa, & Sanna. Man kunde göra jätte mycket.
T.ex: Dansa zumba, Ha ansiktsmask (egengjord), Ha fötterna i sånt där varmt vatten, få sminkning, få naglarna fixade, spela pingis (som alltid) och mycket mer. Blev kvar där tills de stängde igen vid 11.
Toppen kväll kan jag säga!
Men idag så åkte jag, Aleksandra, Nah & Emmie in till stan runt 12 någon gång. Vi gick runt och kollade kläder och sen väntade vi oxå på att Thea & Ida skulle komma in oxå.
När de hade kommit så åt vi på Thai Silk (svampen som jag säger). Det var gott men jag var tyvärr inte så hungrig. Och det var rätt dyrt oxå.. Men runt 4 åkte vi hem för då stängde allt. :(
Men jag fick lite köp iallafall :D

magtröja från Monki 
& två solglasögon.
Fick ingen bra bild på dom men de kommer säkert med på bild någon gång framöver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0