JAG BLOGGAR NÄR JAG KÄNNER FÖR DET!

okej, jag vet att jag inte har gjort någon vinnare i dagens blogg än. Men nu är det ingen idé. För imon är det fredag och då får den komma upp istället! ;)

Idag hände 2 av världens äckligaste saker!
Det var en kille i 17-19 årsåldern som hoppade ut framför ett tåg här i smedby vid Capri. Och ja, han dog... Det var ingen jag kände men ändå! Jag var inte där när det hände men jag cyklade dit för att kolla och då höll dom på att spruta bort blodet. Han hade tydligen suttit bakom ett sånt där elskåp eller vad det heter och sen när tåget kom hade han sprungit ut på rälsen.
Den andra äckliga saken var att när jag skulle ta på mej min kofta så kände jag något i armen och jag trodde det var typ en trådbit sen när jag tog ut det så var det en död spindel, höll på att svimma!
Men imon är det rix fm! längtar stort, för världens bästa ulrik kommer vara där ♥
På fredag uppträder Tove Styrke klockan 20.00 och Veronica Maggio 22.00. Så jag och Thea ska in och kolla :)

cocacooola

Kommentarer
Postat av: - c i c k e

coca colan, bäst ju! :D<3

2011-08-11 @ 10:32:40
URL: http://hhahahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0