duschen väntar !

tjennna helena, mittbena! Är hemma från dansen nu, riktigt rolig träning idag :D Vi håller på med en ny koregrafi nu :)
Men idag kom jag försent 5 minuter i skolan på morgonen. Men asså jag fick skjuss av mamma och sen kom en slö bussjävel precis framför oss hela vägen till skolan.. men idag var det sån där tråkig lång dag i skolan. Maten var jätte äcklig, som vanligt. Men sen var det någon internet föreläsning. Den höll på i en timme. fatta om man fick ont i röven av att sitta på dom där stolarna.. Men ändå. Sen idrotten vet jag inte vad vid gjorde på. typ satt på mattan ;)
klockan 6 ver det dans iaf Och nu måste jag gå och duscha, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0