Happy Valentines Day!

Idag är det alla hjärtans dag! I skolan idag fick man en cupcake vid maten. Muumms :D Men på rasten efter maten så gick Thea och jag till fritidsgården. Där kunde man göra alla hjärtans dag kort. Vi gjorde varsitt. Bara att vi gick in, så vi kom försent. Men jag tror inte franskaläraren märkte något. På rasten köpte jag o thea kärleksmums :) Sen på svenskan så kom rolf med två choklad paket så vi fick 3 choklad bitar var ;)
Mycket gott i skolan idag :D
Men när jag gick hem så tog jag först sällskap med massa, typ anton, jonthe, kalid, morgan, alex, viktor. Men sen bara jonthe o anton :) Vi typ halkade hela tiden? :P
Men vid typ halv 5 ska jag till ridningen :D
Men hur har er alla hjärtans dag varit hitills? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ;)

2011-02-16 @ 14:11:56
Postat av: KALLE

Nice ;)

2011-02-16 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0