18 regler tjejer önskar killar kände till

1: Om inte jag har svarat på ditt sms är jag INTE intresserad.
2: Vi är minst lika kåta som er men vi visar aldrig det. Kanske för att vi inte har snoppar?
3: tänk inte ens tanken på att fråga mig om jag kan gå ut utan smink. Jag tar det som en förolämpning.
4: När jag ger dig en blick och smatidigt ler så tänker jag SNUSK om DIG.
5: Om det står 100 pers och jag kommer fram till dig och frågar varför tåget är sent så flirtar jag.
6: Jag vill inte egentligen inte kyssa dig på morgonen, allmänt dålig andedräkt. Så försök inte att kyssa mig.
7: Om du ser mig utan smink och jag går med mjukisar så söker jag desperat hjälp.
8: Vi hatar att städa och laga mat.
9: Om du ser oss på en nattklubb och kommer fram till oss så kommer vi att säga nej om du inte är miljonär förståss Hahahahah.
10: Vi vet att ni är ute efter oss när ni tar oss på bio.. och vi är också ute efter er men för guds skull välj ut något annat än en dålig skräckfilm. Filmen kommer bara att skrämma iväg oss från er.
11: Sorgligt men sant, det är vi som bestämmer!
12: När ni säger att ni ska ringa oss så tror vi faktiskt på det. Så snälla säg inget alls eller ring.
13:Vi hatar när ni inte märkar att vi har snyggat till oss endast för er.
14 Ett tack då och då dödar ingen.
15: När jag shoppar kläder så tjata inte på när jag är klar för det kommer jag aldrig att bli...
16: Du tror att jag inte kollar på dig? Så fel man kan ha...
17: Om jag säger att jag älskar dig och du säger tack. Så kan du lika gärna dumpa mig!
18: Prutt, fis, peta i näsan -något vi också gör och tro mig vi har lika äckliga pruttar som ni.

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: idag har jag bara tagit det lugnt =) dudå?

2011-05-03 @ 22:36:48
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: anniepiie

haha många av dessa är ju sant! :P ha en bra dag! :) Kramis

2011-05-06 @ 09:32:48
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0