Juldagen!

Igår var det julafton! Det var jätte mysigt. Förutom att jag skulle ner till ica och då tänkte jag cykla... Någon som kan gissa hur det gick? jo, man typ ramlade omkull och fastnade. Men sen var det julmat, mumms! fortfarande mätt! Kalle anka var vid klockan 3 och efter det var det kan du vissla Johanna. Sen öppnade vi paketen. Så mycket jag blev glad över :D Efter det kom mia&patricia. Vid 9 var det svensson, svensson! Vid halv 11 gick vi till kyrkan.När jag kom hem var det någon film på tv. typ jackson five eller vad den hette.

Idag har jag varit på mellandags rean på media markt. kom dit vid 8 ungefär. då var det redan kö.. Men den gick snabbt. Hittade en väska till systemkameran. Letar fortfarande mobil.. Några förslag? :)
Har också kollat på mina filmer jag fick igår :D
twilight, new moon, eclipse!

julmat;

julklapparna (några saker är inte med) ;


jag idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0