öland, :D

I söndags följde jag med thea till öland. & jag var där till tisdagen.

SÖNDAG

Vi kom dit typ vid halv 6. Sen cyklade vi ner och badade. När vi kom tillbaka var det mat. Någon gång mitt i allt satte vi upp tältet oxå. Det var precis att madrassen fick plats.

MÅNDAG

Jag vaknade typ klockan halv 7 eller något sånt. Men mitt i natten märkte vi att det var mindre luft i madrassen. Då hade ett hål typ öppnats. Vi gick upp typ klockan 9. Då var det ingen hemma. Och bruno skällde. Sen åt vi frukost. Senare så cyklade vi till köpstan. Men båda hadde glömt att ta med pengar. Men vi fick pengar till glass. Sen när vi cyklade tillbaka badade vi typ eller något sånt. Sen spelade vi kort. Vi körde våra egna? Sen gjorde thea kort trick. Det gick ju jätte bra *host* .  Jag gjorde kort hus. eller vad det nu heter. Sen åt vi hallonpaj. Efter det gick vi in i tältet. & somnade nån gång

TISDAG 

Idag var det sista dagen. Vi åt lasange till mat. Efter det tänkte vi cykla till hamnen. Men det blev inte så. Men vi badade iaf. Thea o jag körde ngt, så vi gick ner 2 kilo. Enligt oss.. Sen fick jag packa ihop allt. Och sen så körde theas mamma hem mej.


wb thea :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0