staan :D

hallå, hallå!
Idag har jag varit i stan hela dan. Var där inne med Martin & Ingrid. Vi åt på max och jag typ tog ketchup och hällde i typ 5 peppar o 1 salt. hah :P Det är gott med peppar. Men inte med salt! Men sen så gick vi hem till ingrid. Där ringde vi typ till massa. :D Sen skulle hon drilla. & då gick vi till Oscar k o oscar f :P Sen snackade vi lite. sen så skulle typ martin hem och då drog jag oxå. Jag åkte med 131 då. Men det typ blev helt knas. Så dom typ stannade 15 min o typ gjorde ngt. Sen så trodde jag att jag skulle gå av vid en hållplats då och då tryckte jag på stopp. Men då så var det innnan dom åkt förbi hem hörnan. o det blev pinsamt om man inte gick av. för alla såg ju att jag tryckte typ. så jag gick en bit ;p<3


Kommentarer
Postat av: thea :d

jag diggar bilden, (Y)<3

2010-11-02 @ 22:20:23
URL: http://thhheasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0