ÄLSKADE PÅSKLOV!

heej! :)
NU ÄR DET ÄNTLIGEN PÅSKLOV! STEEEEK!
Men idag var det lång skit tråkig dag i skolan. Gick till halv 4 & några av oss hade matteprov. Jag + nästan hela klassen hade det. Ja, det var omprov. HAHA!
Men om jag får omprov på omprovet [komplicerat] blir jag helt gaaaaalen, hihih.
Men idag på svenskan så satt jonthe typ med benet uppe på stolen, aja han satt på något konstigt sätt. Sen skulle jag iallafall dra av hans sko. (vet inte varför, hmm) Men då ramlade han baklängen o typ bara låg på golvet sen. Jag trodde han typ skulle slå mej o få ryck. Men det gjorde han inte ;) Ahh men såklart så gjorde jag inget annat än att skratta typ. Min pinsamma stund idag..
Men vid 6 är det dans, yyeeyy :D
pussss på det fina vädret oxå!
 Bara erkänn att det är snygg bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0