Börjar blogga igen ;)

hihih, shoo bre vad händer jao peace bre ~ flumm..

HEJHEJ!
Nu tänkte jag börja blogga igen. Kul att några har besökt ändå fast jag har haft bloggpaus :)
Men snart ska jag till dansen & sedan måste jag plugga till no provet som är imon. Eller så drar jag till Alexander så cyklar vi. hmmmmm. Men det är iallafall hemskt vad mycket prov vi har nu. 1 prov förra veckan, 2 stycken denna veckan och 1 nästa vecka. Men idag köpte jag biljett till fullt ös, vilka ska dit? :)
hihihih, men är tvungen och skriva det august o jag sa på bilden i skolan i tisdags:
‎August - vilken färg är sanden i vattnet?
Johanna - brunt, typ grumligt?
august - är inte det vitt? :o
johanna - men du har väll varit för mycket på vita sand?
hhahah! :D


mycket vacker bild. host

Kommentarer
Postat av: hanna :D

ja ska dit iår faktiskt så vi sess :DD <3

2011-04-10 @ 11:48:01
URL: http://mentjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0