mmmguuuuud! vädret ♥

åå vad glad jag blir, idag är det inte ett moln på himlen!
tjeeennnare! :)
Igår va jag med thea & vi var med Albin & Petter, spelade fotboll gjorde vi..allt för mycket fusk ;)
sedan hemma hos Thea fettade vi i oss nån kaka som var GOOOD, och sen ovispad grädde med.
Idag har jag chillat här hemma efter skolan alltså men ska snart till ridningen ;)
Skolan var så sjukt seg idag. Lärarna var typ skit taskiga mot mej! På engelskan sa vår lärare till thea typ:
Sluta stimma, du börjar ju bli som johanna!
& på franskan sa franska läraren typ att de snackade skit om mej i lärarummet!? I just like whatefuck? -.-
jag kan tillägga ~ JAG HATAR SKOLAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0