Dag 3 - Mina vänner

Ens vänner betyder ju typ allt för en! Eller det gör mina vänner för mig i alla fall. För vad skulle man göra utan sina vänner lixom? När man är ledsen så har man alltid någon att gå till, när man vill göra något så kan man gå till sin vän t.ex. Mina vänner är bara så otroligt viktiga för mig. Tänk att inte ha någon. Tycker riktigt synd om dom som inte har det.
Igentligen hade jag tänkt att ta en utav mina vänner och skrivit lite om oss och så. men jag kan inte välja vem, så jag skiter nog i det ;)


Kommentarer
Postat av: BeautyByN

Gullig bild! I min blogg finns det ett inlägg med våren 2011. Det kommer mera tips så småningom kika gärna in och skriv vad du tycker.

2011-02-25 @ 19:50:05
URL: http://beautybyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0